Sv: Den store felles ED-tråden
Oi hvor det er aktivitet her inne - og jeg som har vært nesten avkoblet siden forrige uke en gang....
Nå har jeg i alle fall lest meg opp på de siste dagers innlegg, og her var det mye kjekk lesing!
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
Gratulerer til alle nedgangen dere har hatt! Jeg synes dere er flinke - og ikke glem at selv de små grammene fører til mange kiloer!
Jeg kan skryte på meg å gjennomført min første treningsøkt. Nå skal jeg klare å fortsette med det, har jeg bestemt meg. Just to it! er at mine motto. Det var skikkelig slitsomt men holdt ut med pulstimen som varte i 56 min. Regner med at jeg kommer til å gå som en gammel dame imorgen Stiv og støl!
Absolutt Popp, kilo består av gram som består av milligram som består av mikrogram osv osv - alle monner drar 
Og gratulere med gjennomført treningsøkt - well done!
Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.
Denne helgen var jeg ganske så lei av hele dietten. Jeg var sulten og hadde lyst til å spise meg mett for en gangs skyld. Jeg løste det med å ta noen ekstra ED kjeks og faktisk 2 barer. Idag er jeg tilbake på sporet igjen.
Så bra at du kom deg helskinnet gjennom helgen, sånne runder kan være skikkelig kjipe 
Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.
Må bare tilføye at det er en god følelse med normalvekt og det at jeg ser ut slik jeg føler meg. Har lenge følt at jeg ser ut som en annen pga. de ekstra kiloene ...
Dette gleder jeg også meg til, å komme til det punkt at det mennesket jeg ser i speilet stemmer med hvordan jeg faktisk føler meg - ennå er det et stykke igjen.
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
juhuuuuuu!!!Ned 1,2 kg på en uke YESSYESSYESS! Høres ikke så mye ut for dere som suser ned, men for meg er dette DIGG! Ned 6,1kg på 6 uker nå
YES YES YES YES YES - grattis Streber, dette var oppmuntrende fantasktiske nyheter - og velfortjent også 
Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.
Jeg har også vært på vekten - men står på stedet hvil....hverken ned eller opp...satser på at det går bedre neste uke.
Vi er i samme båt Valkerut , men vi satser på bedre tall neste uke ikke sant?
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
Jeg ble så glad for streber at jeg glemte jo å skrive resultatet mitt idag. Ned 800 gr....og er strålende fornøyd med det!
En ekstra bonus til meg var at jeg klarte å jogge nesten 20 min igår...det er mange år siden! Mannen min meldte seg inn på Elixia igår og vi trente sammen. Herlig å ha noen å dele treningsgledene med!
Wohooo - flott Monica31, ja både nedgangen og treningen altså
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Og akkurat samme tall på vekta. Herlig å se 70-tallet igjen.
ååååååh...... 70-tallet..... *drømme drømme drømme*

|