Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 09:02   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Til alle dere som er fysen på noe søtt..

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Pussig. Jeg tok et stykke lefse tidlig i kveld, et sånt stykke med smør, sukker, kanel og brunost inni. Det er vel en av de få fristelsene jeg ikke helt klarer å motstå. Føler ikke noe ubehag. Men kanskje hjalp det at jeg lempa innpå noen paranøtter etterpå.

De som reagerer sterkest på å spise litt karbohydrater er nok de som er på ketolyse og ikke sånne som deg og meg som ligger litt over dem i daglig karbo-inntak. Og vi tåler det nok bedre for jeg blir heller ikke dårlig av å spise litt vanlig brød, litt sjokolade eller noe sånt. Men det smaker ikke så godt lenger da.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat