Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 08:40   #56
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går ...

Tusen takk for klemmer, oppmuntring, råd og tips!!

Hvordan har jeg det?? Ja...jeg kan vel mildt sagt si at det svinger veldig... På dagtid har jeg shoppet MASSE(er på storbytur)og møtt venner, så da går det på et vis. Det vil si, jeg tenker på det hele tiden..men når jeg holder meg selv opptatt med noe, så er det på en sånn måte at han ALLTID ligger i bakhodet mitt.
MEN, jeg har sovet veldig lite disse dagene. Jeg våkner midt på natta, og får ikke sove mer Og det er da tankere får en mer destruktiv karakter. Jeg har hele mitt liv sagt til meg selv at ingen kan noen gang elske meg...(har alltid vært veldig overvektig, så det bunner i det)så, disse nettene er det de tankene som kommer frem igjen. Så, da har jeg ligget i senga og grått for meg selv et par timer..

Jeg har fått et par meldinger fra han de siste dagene. I den første beklager han at han utsetter meg for dette. Dessuten poengterer han at jeg ikke må skylde meg selv for noe av dette, for dette er kun han...Han sier at han er veldig glad i meg osv...men at han trenger å være alene pr dags dato... Så, status er ikke forandret..

I kveld vender jeg nesa hjemover, med en FULL koffert, og en tom konto... Jeg elsker å shoppem så det har virkelig vært terapautisk for meg..dog noe kortvarig, men likevel godt for meg!! Har dessuten kjøpt masse julegaver, så alt i alt en bra tur i den forstand

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat