Tråd: Hjeeeelp...
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 08:48   #7
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hjeeeelp...

Uffda
Høres ut som Svigermora mi. Hun er sååå nyskjerrig, og spør og graver... vil vite ALT. Og mangler antenner så hun registrerer ikke at man ikke vil snakke om det. Jeg tror du ikke bør lyve og si du har begynnende diabetes. Det ville sette igang 1000 spørsmål fram min kjære Svigers ihvertfall! Og så sitter du der og prøver vri deg unna å forklare når du var til legen, og hva SA legen da...

Nei ring og si at du gleder deg masse og at du tar med en kjempegod ostekake! Så tar du et stort stykke av den (Gerds ostekake) og bare en flis av de andre, hvis du føler du "må" smake på noe for å være høflig. Spis opp ostekaka og ta en bit av de andre. Unnskyld deg med å hente noe på kjøkkenet og dump restene av kakene. Gå tilbake, ta et stykke ostekake til og smil!

Og så glemmer du det dagen etter, og bare fortsetter med Skaldemann. Det er ikke sikkert det blir noen big deal av det.

Sist redigert av mam : 04-11-10 kl 08:53.
mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat