Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 10:38   #23
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Trenger litt hjelp ang min mor....

Du får ha lykke til med moren din!

Har selv en mor som klager på at hun har mistet fasongen selv om hun strengt tatt er langt fra svær. Hun sliter med veldig mye rart, men mest fremtredende er fibromyalgi med medhørende mangel på energi. Det hjelper ikke noe særlig på energien at hun påstår hun ikke klarer å spise heller, og at det lille hun spiser begrenser seg til en skive eller to med tomat, salt og pepper.

Har snakket med henne mange ganger, har forklart at lavkarbo er godt for hjerte og kroppen generelt og at det er inflammasjonsdempende og vektregulerende så selv om det ikke er noen mirakelkur vil det garantert gjøre hodet klarere og smertene mindre. Har kjøpt Ketolyse-boka og Protein Power til henne, og sendt henne flere linker til oppskrifter ol. her inne.

Men dama nekter.. Hun er ikke interessert i å hjelpe seg selv, så jeg har bare sluttet å mase. Jeg kan ikke ta 2 måneders permisjon fra jobben for å være kokken og personlige treneren hennes akkurat, så inntil hun selv vil får hu bare sitte og ha vondt, hvor enn fælt det er.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat