Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Sitter her og venter på telefonsamtale med Hexenberg kl 1130. Har liksom ikke helt trua på å ta det over telefon, men jeg skal gi det en sjangse. Men neste gang vil jeg inn og veie meg på vekta der.
Hehe, nesten så jeg er litt nervøs her jeg sitter. 
En liten oppdatering her. 
Det gikk veldig bra å ta samtalen over telefon. Hexenberg syntes resultatene var supre og at seks kilo på seks uker var veldig bra og helt i rute etter planen vår. I følge vekta hos henne når jeg var der kan det se ut som jeg har gått ned enda en kilo, men det får vi evt. ta som et pluss neste gang.
Vi ble enige om å fortsette i fase 2 til jul omtrent, slik jeg har sett for meg. Hun synes det var flott at jeg tenkte å gå på fase 3 i julen og ikke ta pause. Hun virket nesten litt overrasket faktisk.
Vi snakket en del om veien videre og hvordan jeg skal gjøre det når jeg har kommet til fase 3. Hun mente at jeg nok ikke bør gå hele veien til fase 4, det vil bli for mye karbohydrater for meg. Det er jeg veldig enig i, jeg har levd på lavkarbo i fire år nå, så jeg ser ikke helt poenget med å begynne å spise brød og pasta igjen liksom. Så det vi ble enige om er at jeg for hver fase tilføyer et nytt lavkarbo måltid og når jeg nærmer meg mål så begynner jeg gradvis med bær, nøtter, rømme og ost osv.
Ellers gikk vi gjennom blodprøvene og der fikk jeg mye interessant og nyttig informasjon. Jeg har stort sett fine verdier, men kan ta litt mer vitaminer og magnesium, men det beste av alt er at jeg ikke er insulinresistent lenger. Verdiene er halvert siden sist jeg testet ut dette, det er vel ca tre år siden.
Kjenner at jeg ble veldig glad og inspirert av samtalen, nå er jeg veldig gira på å begynne å trene!! 

|