Sv: Hva gjør jeg feil?
Igjen; takk for svar alle mann! Nå skal det sies at på det bildet som kommer opp når jeg skriver, er den vekta jeg vil ned til. Med andre ord: ikke noe sykelig vektmål!
Det er 6kg ned fra der jeg er i dag, og den absolutte trivselsvekta mi.
Men ja, det er vel muligens mer snakk om ned i fettprosent for å bli mer markert óg. Har ikke testet meg på sånn bodymass-maskin nei, Nerthus, men det skulle jeg gjerne ha gjort! Er dessverre fattig student, så det får vente til nærmere jul.
Når det kommer til vann-drikking vil jeg definitivt si at jeg drikker nok. Det går iallefall 4-5 Imsdal-flasker daglig, om ikke mer. Også ja, jeg måler kroppen én dag i uka sammen med veiinga, og jeg ser jo at centimeterne krymper noe. Men klarer ikke å legge vekk tankene rundt vekta! Dessuten blir det så dumt når jeg føler jeg ofrer såpass mye, er såpass flink til "ingen" nytte om du forstår.
Når det kommer til treninga er jeg HELT enig med deg! Opplever det kun positivt å trene på lavkarbo-kost, føler jeg har mye mer energi enn tidligere og er mer utholden. Også at jeg er mye sterkere. Veldig deilig! Men i det siste har jeg hatt hodepine så og si hver eneste dag, samt en del kvalme, og da er det ikke så fristende å trene dessverre.
Lykke til med ny PT, gjerne fortell om hvordan det gikk!
|