Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 21:41   #211
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!

Så nå er det duket for bursdagshelg. Til en venninne på fredag, min egen fest på lørdag og familiemiddag på søndag. Det blir cola zero og soyanøtter på festene, men middagen dristerer jeg meg til å spise sushi (uten ris) og ett glass vin. Jeg FORTJENER det

Grattis

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat