Sv: Hva gjør jeg feil?
Jeg har forstått at det er nødvendig for meg å telle kalorier, så prøver å gjøre det ved å plugge inn all maten min på diett.no daglig. Prøver å ligge rundt 1500kcal på treningsfri dager, og fra 1600-1800 på treningsdager.
Angående treningen prøver jeg å få til 1-2 helkropps styrkeøkter i uka, resten er forholdsvis cardio. Eksempelvis spinning, aerobic, ellipse, fjellturer etc. Drar bestandig på høypuls-timer, så jeg får svettet skikkelig ut!
Når det kommer til spørsmål vedr. om jeg bør gå ned eller ikke; dette er en smakssak fra person til person. Jeg vet jeg er normalvektig, men i fjor sommer da jeg veide 60kg følte jeg meg på topp i forhold til hvordan selvfølelsen er nå! Det er snakk om de siste, usle små kiloene, og jeg vet at det tar tid, men jeg er veldig innstilt på å klare det. Handler ikke om at jeg ønsker å se skrapa tynn ut, eller slanke meg til en sykelig lav vekt - tullete er jeg ikke 
Uansett, takk for gode tilbakemeldinger, tips og råd. Jeg skal definitivt holde fram med kaloritellinga, samt kutte ned på nøttene (og prøve å begrense vin-inntaket )
|