Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
Kansje jeg skal søke om det blir en sesong 2?
Vi kjøpte vel et oppussingsobjekt, men det var mens mannen tjente godt. Vi har aldri stresset med det, og så ble han arbeidsledig. Nå har NAV hatt han på noe prosjekt, så han er på arbeid 8 timer hver dag og sitter igjen med under 160000 netto. Det blir hverken tid til overs eller penger til å leie folk av slike summer.
Jeg tjener under 190000 netto, og så skal 2 voksne og 2 barn leve av det, betale barnehage og SFO og unne oss litt luksus, som å besøke Astrid Lindgrens verden. 2 sydenturer i året har vi ikke råd til nei, men ungene må da få litt å fortelle om når sommerferien er over.
Jeg har slitt med lavt stoffskifte og har hatt diverse vondter og følt meg utmattet etter som vekten øker, så jeg har ikke engang prøvd å stå og kjefte på mannen med ti tommeltotter. Og han har vært happy for å sette seg på dataen, han driter i åssen det ser ut her hjemme. Jeg har ikke brydd med stort om det i 2-3 år heller, når sant skal sies.
Skader jo ikke å søke uansett, virker som dere er perfekte kandidater til et slikt program da. 
|