Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-10, 12:33   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Enig med deg i at sjalusi er en bortkastet følelse, men kanskje en av de følelsene det er vanskelig å kontrollere? Bitre, hevngjerrige kvinner er vel ikke akkurat sjeldent

Greit at ditt sexliv er ditt og partnerens sak, men hva om partneren har nettaffærer? Ville du synes det er ok? Hvor går grensa for at det ikke skal være ok?

Sjalusi forekommer jo relativt ofte, og selv jeg selv om jeg sier at sjalusi er bortkasta, blir jo litt sjalu iblant, men merker at det har blitt mye mindre etter at jeg kom fram til hva jeg egentlig fortjener av en mann.

Jeg var veeeeldig sånn bitterhevngjerrig i tenårene da, og det er jo ikke så lett å kontrollere, men det er jo relativt langt derfra til å henge ut en mann på nettet.

Jeg syns grensa for nettaffærer går når de veksler personinfo, telefonnumre og møter hverandre face to face. Men jeg sitter selv i ett glasshus der, for mannfolk har en j*** tendens til å "forelske" seg i meg når jeg chatter med dem over tid. Jeg ville vel heller ikke syns noe om at min mann hadde nettsex med ukjente damer da, men det verste er om han føler behovet for å være fortrolig med en annen dame og liksom skape seg ett "bestevennforhold" til henne etter at vi har blitt sammen. Jeg har ingenting mot jentevenner og nære jentevenner for han, men de hadde han før min tid, og når vi er sammen så ønsker jeg å være den personen som min kjæreste kan snakke med om det meste (sett bort fra saker man ikke prater om med dama si). At han da går og skaper seg ett nært jentevennforhold vil nok såre mer enn om han puler ei random dame fra nettet.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat