Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 00:03   #38
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

For et forferdelig trist liv det ville blitt hvis alle skal være så fanatiske.Man må da vel få unne seg en sukkerfri sjokolade og litt "uren" mat en gang iblandt hvis man vil,en er ikke usunn av den grunn!Hovedsaklig er vel lavkarbomat "ren".Det er vel det vi spiser mest.Lavkarbo er vel først og fremst lite karbohydrater,hva vi spiser av den maten er vel eget valg!Tror at i lengden vil man bli veldig matlei med et så strengt kosthold,med 0 utskeielser

Ser ikke noe tristhet og fanatisme over her. Jeg leser bare bevisstgjøring omkring kosthold, ser ikke pekefingre engang.

Men har heller ikke det minste av dårlig samvittighet for den lille sjokoladen jeg spiser, en sjelden gang. Så jeg legger det jo ikke inn i en slik fortolkningsramme.

Dessuten liker jeg best å "unne meg" skikkelig, god mat.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat