Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 10:23   #19
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har vært borti hCG?

At det kan friste med raske lettvinte løsninger kan jeg forstå. Særlig hvis man har mange kilo som skal av. Det krever utrolig tålmodighet å gå ned i vekt når det er mange kilo som skal bort. Jeg tenker at det som er viktig er å ikke følge alle impulser, selv om det kan friste. Det er jo langtidseffektene av det vi gjør som er viktig.

Jeg er ydmyk på at jeg ikke kjenner til dette konseptet. Så det jeg sier nå blir igrunn bare en refleksjon, ingen fasit.

Jeg har selv erfaring med hormonell behandling som en medisinsk behandling (ikke det det er snakk om her altså). Jeg fikk skikkelig problemer pga dette. Kroppen min ble fullstendig klusset med hormonelt. Det er grunnen til at jeg utviklet reaktiv hypoglykemi og la på meg mine 16 kilo.

Så det å tilføre kroppen hormoner man absolutt ikke må, slik som jeg måtte pga medisinsk behandling, ville jeg personlig ha styrt langt unna. Utrolig trist hvis man ender opp med større problemer enn man startet med.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat