Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 16:43   #35
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?

Hvor "grensa" går - det tror jeg hver enkelt, evt hvert enkelt par, må kjenne på seg selv? Om det føles galt, er det galt - er man usikker er det enkleste å snakke om det, og om den ene parten gjør noe uakseptabelt er det jo faktisk opp til den andre å sette ned foten, evt fjerne seg fra situasjonen/mennesker som gjør tilværelsen vond og ekkel.

Om jeg høres "skråsikker" ut og tar lett på det, så kan det tilføyes at jeg var samboer en gang i tiden med noen som skapte enormt mye psykisk stress for meg, og jeg prøvde så lenge å hjelpe/fikse/støtte/tilgi/forstå, men den jeg bodde med ønsket ikke å endre sine atferdsmønster, og da jeg forsto det, dro jeg - og så meg aldri tilbake. Man setter selv sine egne grenser, ingen andre kan flytte på dem eller viske dem ut.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat