Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 21:03   #1
stalemate
Juniormedlem

stalemate sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
stalemate er på en erverdig vei

Felles veietråd

Hei alle sammen!

Har følt at dette har manglet litt, så jeg tar meg den frihet og starter en felles veietråd for alle, uavhengig av oppstart.

Selv har jeg vært medlem her siden august, og hatt nogenlunde ketogent kosthold helt siden da. Vektnedgangen har ikke vært all verden, men merker tydelige forandringer i kroppen både på cm, energi i hverdagen, fordøyelse (hadde mye luft i magen før, dette har helt forsvunnet med kostholdsendringen) bedre hud; mindre cellulitter og sorte prikker i ansiktet, trenger mindre søvn, men sovner fortere. Kjenner også tydelig forbrenningen som varme i kroppen. Jeg har prøvd litt fram og tilbake på matvarene, og har nå innført en mer striks variant. Etter å ha gått kostholdet i sømmene (selv om jeg har vært i ketose har vekten stått mer el mindre stille siden oppstart) fant jeg ut at jeg fikk i meg mer karbohydrater enn jeg trodde, og har kuttet ut "lovlig sjokolade" etc. og byttet ut splenda med sukrin hvis jeg absolutt må søte maten.
Resultat: - 1 kg på en uke.

På fredag (min veiedag) var altså vekten 70 kg blank.

Jeg synes ihvertfall det er greit å ha en plass å rapportere, så vil dere være med så heng på!

stalemate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert ketogent Svar med sitat