Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Da er jo ikke vi som heller unner oss en saftig entrecotè fanatikere, vi trives bare bedre med å unne oss slikt som kjennes bra ut for kroppen 
Du liker sjokolade og smaken av den, jeg liker entrecotè og den gode følelsen den type mat gir meg 
Jeg har aldri sagt at di som spiser ren mat er fanatikere heller,men di som aldri tørr /vil spise noe annet feks sjokolade,som di syns er godt.Men mener er dårlig for kroppen,og da ikke spiser den,(aldri)Da unner di seg ikke det di har lyst på en gang iblant,og da syns jeg pga det,at di er litt fanatiske.IKKE for at di spiser ren mat!Når det er sagt liker jeg entrecote å,og ren mat,men skjeier ut med "dårlig" mat en gang iblant for det.Dette er min mening, og jeg kommer til å ha den,så¨kan dere andre ha deres. Og nettopp når du skriver at dere unner dere entrecote som kjennes bra for kroppen unnderstreker jo nettopp det det jeg har sagt.Da prøver dere å unngå "dårlig"mat fordi dere er redd for å tilføre kroppen denne maten en skjelden gang. Og da syns jeg det blir litt fanatisk. Forstå meg rett.
|