Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Ja, også kan man velge "Drite helt i at folk har forklart hva de egentlig mente og kverulere som bare faen, bare for å ha noe å gjøre på søndagskvelden" metoden Har vi ikke kartlagt nå at hun mente at hvis man får vonde følelser om man tenker på å spise noe utenfor planen, DA er man fanatisk?? Men hvis man spiser det man trives med og det innebærer å kun spise etter planen, DA er det bare til å rope hurra!
Snakk om å krangle bare for å krangle da.
Kverulere? Man kan også velge "bruke sine egne tolkninger og ikke det personen faktisk skriver"-metoden.
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Jeg har aldri sagt at di som spiser ren mat er fanatikere heller,men di som aldri tørr /vil spise noe annet feks sjokolade,som di syns er godt.Men mener er dårlig for kroppen,og da ikke spiser den,(aldri)Da unner di seg ikke det di har lyst på en gang iblant,og da syns jeg pga det,at di er litt fanatiske.IKKE for at di spiser ren mat! [...] Da prøver dere å unngå "dårlig"mat fordi dere er redd for å tilføre kroppen denne maten en skjelden gang. Og da syns jeg det blir litt fanatisk. Forstå meg rett.
Hun sier jo tydelig her at hvis man har lyst på noe som er dårlig for kroppen, så er man fanatisk hvis man ikke spiser det en gang i blant.
Jeg skjønner ikke hvordan dette kan bli tolket til
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Poenget til Kari Marita er vel at hvis man får helt noia og dårlige følselser ved å tenke seg å spise noe utenfor planen, så har man kanskje tippa litt over på den fanatiske siden.. Hvis man spiser det man skal og bør og samtidig bare vil spise sånn, så er vel det fint og flott, men det er vel ikke det det er snakk om?
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Les hva Nille skriver,så skjønner du kanskje hva jeg mener.Det siste du skriver er usaklig da.
"Les det jeg mener, ikke det jeg skriver"?
Jeg vet at den siste sammenligningen var litt søkt, men sukkerspising er også selvskading selv om det vanligvis ikke er så ille. Jeg har ganske mange kilo "arr" etter selvskadingen min, selv om jeg ikke visste at det var selvskading. Pluss masse strekkmerker uten å ha vært gravid.