Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi
Hehe litt gøy lesing d her
Poenget med et forum er vel å diskutere, utveksle og dele ULIKE meninger. Man bør jo mene forskjellig, og alle passer ikke til å leve eller spise likt.
FOR DE SOM KUN TENKER PÅ VEKTA:Når d er snakk om lavkarbo, så er vel poenget å redusere karbo, som ordet sier. For å gå ned i vekt gjerne, og d virker! For de som kun ønsker å gå ned i vekt, og ikke være veldig sunnhets og helsebevisst, kan d funke å KUN gjøre dette. Spise raffinerte og uraffinerte protein- og fettprodukter i mengder, men kun spise uraffinerte karbohydrater slik som spesielle grønnsaker. Ikke tenke på kunstige tilsetningsstoffer. Men telle karbo i massevis Da går man ned, men er man særlig sunn??
FOR DE SOM ØNSKER Å VÆRE SUNNEST MULIG: Vel, min PERSONLIGE mening er at poenget med lavkarbo er å spise slik som vi evolusjonert er ment for å spise. Og hva er d? Vel, utrolig MYE forskjellig hvorvidt man befinner seg i verden, eller befant seg da. Fellestrekket? REIN, naturlig, URAFFINERT mat. Reint kjøtt og fett, rein fisk el andre sjødyr, bær, vekster, nøtter og frukt.
Så meninga med lavkarbo eller ikke, tror oppriktig det sunneste valget for helsa er å velge slik! Men klart, man kan godt skeie ut av og til, kroppen tåler d tror jeg.
BITTORRENT- KJEMPEBRA innlegg om SUNNHET, som jeg velger å kalle lavkarbo!!!!
GREDDY- Ja, ønsker man å være sunn, bør man også tenke på e-stoffer og kunstige tilsetningsstoffer. Rett og slett fordi man ikke kjenner alle virkningene. Men, hvis du kun tenker på vekttap og ikke helse, så ikke tenk på d da... Men å være tynn er ikke d samme som å være sunn! Mange tynne utvikler diabete type 2 f eks.
HERREGUD- takk for e-stoff lista, veldig greit å vite:-)
:-D :-D :-D
|