Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-10, 01:14   #82
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Ja, men jeg har jo lyst på uren mat. Jeg kunne gjerne spist melkesjokolade, smash, sjokolade-oreo, smågodt, yoghurtis, chips, popcorn og sånt. Det er ikke slik at jeg kun liker lavkarbo-mat. Men jeg klarer fint å holde meg til kun lavkarbo. Jeg vet hva sukker gjør med meg og jeg har det bedre uten, så jeg klarer fint å si nei. Fornuften seirer. Jeg synes det er en selvfølge at jeg skal få dårlig samvittighet hvis jeg ikke klarer å holde meg og faller for fristelsen. Jeg setter en standard for meg selv, og hvis jeg ikke klarer å følge den, så blir jeg skuffet over meg selv og derfor får jeg dårlig samvittighet. Du skal få lov til å kalle meg fanatiker, selv om jeg ikke er enig i betegnelsen.

Jeg ser den nye forklaringen på hva du mente, men for meg er det ikke de samme meningene. Det er ikke ment som angrep på deg, så beklager hvis du har tolket det som det. Jeg har ikke sett noe krangling her? Litt diskusjon er da bra. Hvis man ikke tåler at andre ikke er enige i utsagnene sine, ja da bør man gå stille i dørene.

For det første har jeg ikke tenkt å kalle deg fanatiker for det er du ikke,du vil jo leve på ren mat og liker det.Jeg snakker om når det blir sykelig ,at det blir fanatisk.Jo jeg tåler at andre ikke er enige i utsagnene mine,men ikke når di blir feiltålket,og det blir påstått at jeg mener ting,som jeg ikke mener!Så det er derfor jeg mener man bør gå stille i dørene,fordi ting fort blir missoppfattet.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat