Sv: Jeg er ikke lenger overvektig!
Takk igjen alle sammen.
Har noen få klesplagg fra tiden før ketolyse, slik som ullgensere og ulltrøyer. (Årstid for slike ting igjen nå.)
Morsomt å se hvor romslige alle disse er blitt. Før var de tettsittende, nå er de veeldig romslige.
Men enda mer behagelige enn før. :-)
Utvalget i omtrent alle butikker er også mye større nå når jeg ikke bestandig trenger "det største dere har".
Har bevisst kastet og/eller gitt bort til bruktbutikker etter hvert som jeg har krympet ut av klærne mine, for jeg skal ikke tilbake til hva jeg var.
Det er også rart å tenke tilbake på gamle vaner, og hvor lett det var å pøse på med uheldige ting. Bare noe så enkelt som ferskpresset eplesaft, som den gang ble sett på som sunt, men som jeg nå vet inneholder alt for mye sukker.. For ikke å snakke om snacks/snop som tidligere (inntil for tre år siden) var en selvsagt ting fredag og lørdag. Gjerne godt suplert av søte drikker/øl/etc..
En del forteller meg at de ikke ville klart seg uten chips o.l. på lørdagskveldene, men hvorfor i alle dager skal man sitte å putte unødvendige ting i munnen? Kun en stor uvane..
Etter en litt-senere-enn-vanlig middag i helgene føler jeg aldri behov for noe mer senere på kvelden.
Morsomt er det også at min mor, som i utgangspunktet var skeptisk til dietten min, nå har gått ned 13kg på ketolyse siden mai. Legen hennes er veldig fornøyd, og nå raser hun rundt som en hvit tornado i huset sitt fra morgen til kveld. Energioverskudd de luxe. "Jeg kan jo ikke bare sitte i stolen min og se tv hele dagene" sier hun nå. ;-)
Gleder meg til julebesøk av henne for å se hvordan hun ser ut..
Stå på videre alle sammen!
Gi ikke opp.
Det er meget vel verdt det om det butter imot og vekten kan stå stille eller vippe opp og ned litt en måned og to..

|