Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 22:35   #41
Alvedans
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 54
Alvedans er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Nerthus: Neida, jeg kom ikke så langt. Planen var å bestille - jeg var inne på nettsidene, men syntes det var innmari forvirrende sider og ble irritert av hele greia. Har drevet så mye med web i mitt liv at jeg har en klar formening om en side er bra eller ei. Det er selvsagt smak og behag når det gjelder farger og utseende, men informasjonen man vil ha skal være superenkel å finne fram til. Der inne er det et salig kaos, det ser ut som sidene er laget av noen på syre... Jeg lurer virkelig på hvor mange kunder de mister pga dette, jeg har i hvert fall "snudd i døra" hver gang jeg har vært innom.

Så, jeg var allerede utslitt og grinete, og dermed bestemte jeg meg for å sende en epost og spørre om det jeg lurte på, siden jeg ikke orka studere sidene deres mer. Jeg skrev rett ut hva jeg mente om sidene deres, at de er noe av det verste jeg har sett (og det er virkelig helt ærlig ment), men at siden jeg likevel ønsker produktene deres håpet jeg at jeg kunne få svar via epost. Det kunne jeg ikke, svaret tilbake var ganske usaklig. Jeg var tydeligvis ikke ønsket som kunde. Kritikken ble visst tatt veldig personlig. Greit nok for meg, da gidder ikke jeg bruke 2500 kr i måneden på dem.

Men flott at du er fornøyd med dem, altså! Jeg var jo kun sekunder fra å bestille derfra selv... men nå tenker jeg prøve en annen måte. Jeg trives igrunn med å lage maten selv, så det er ikke så stort tap.

Alvedans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat