Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 00:33   #2
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hva er galt med meg?

Hei.. vil bare si at jeg vet åssen du har det... Jeg er jo da 26.. og jeg har stort sett "kun" samboeren min. Jeg har flyttet litt rundt siste årene, bodd her og der, og er veldig lite sosial av meg. Snakker med dem på jobb og alt, men aldri noen av dem som vil finne på noe utenom jobb.. Så jeg har stort sett kun samboeren min.. Ikke så lett å bare dra ut og finne seg nye venner på en ny plass heller syns jeg.. Har "gamle" "venner" fra skoletiden, dem bor ikke her og vi er ikke så veldig close heller egentlig.. Så det er veldig kjedelig..

Jeg tror ikke det er noe galt med deg, men jeg syns du virker veldig voksen for alderen. Jeg kjenner ingen på 17 som skriver og ordlegger seg sånn som deg.. Dem jeg kjenner på din alder er , no offence, for meg veldig barnslige.. Kanskje det er derfor? at du er liksom noen nivå over dem? Jeg vet ikke, har i alle fall et inntrykk av at mange 16-17-18åringer er veldig overfladiske og barnslige og litt fjasete. Jeg føler til og med det om dem jeg vet om på min egen alder her, derfor har jeg også unngått og bli venner med dem. Vi har ikke felles interesser og jeg er heller ikke sånn som flyr på byen hver helg og drikker meg full og fjaser bare.. Jeg har heller ikke barn, så jeg passer ikke sammen med de som har fått seg familie. Jeg er liksom litt midt i mellom... Og det er også litt vanskelig. JEg vil ikke ha "festvenner", men en god venninne som jeg kan prate med og fortelle alt til.. Dette hadde jeg før da jeg gikk på skolen, men nå har dem flyttet alle veier og jeg flyttet

SÅ du er ikke alene, og du virker som en veldig grei og oppegående jente Så jeg tror ikke du skal tenke at det er deg noe galt med ialle fall

Synd du bor så langt unna, ellers skulle jeg hilst på deg

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat