Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 00:48   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva er galt med meg?

Høres ikke noe ok ut å ha det sånn!

Men har du tatt mye initiativ? Får du nei når du spør, eller er det mer det at ingen spør deg? Det er jo ikke sikkert de oppfatter at du vil finne på noe med dem hvis du ikke spør direkte.

Kanskje du selv føler at du viser at du vil, men at andre ikke forstår det. De vet kanskje at du henger mye sammen med kjæresten din og tror at det er det du helst vil gjøre?

Hun som venninnen din har sagt hun ikke liker så godt er kanskje sånn som inviterer seg selv og er mer pågående? Folk som er det kommer gjerne langt i sosiale sammenhenger uansett om de blir likt eller ikke, for de bryr seg kanskje litt mindre og er ikke fullt så følsomme for avvisning.

Det er ikke noe rart om du blir litt forsiktig med å ta initiativ når du er blitt mobbet - det kan hende du omgir deg med en litt beskyttende holdning og kanskje har litt vanskeligheter med å stole på folk og slippe dem innpå deg. Jeg kjenner deg jo ikke, så jeg vet ikke - jeg bare gjetter her. Men jeg tror absolutt ikke det er noe galt med deg og jeg tror ikke at andre synes det heller

Jeg ville prøvd å ta mer konkret initiativ, spørre noen i klassen om de vil være med og ta en kaffe etter skolen, for eksempel. Samme dag - sånn at det blir en lett og naturlig overgang fra å omgås og ha det hyggelig på skolen, til å finne på noe etterpå. Jeg vil tro at du ville få positiv respons på det, men om de ikke kan akkurat da, så ikke gi opp for det. For det er ikke alltid folk kan og det er sjelden det har med at de ikke liker en å gjøre.

Det er sikkert ikke kjempeenkelt for deg å gjøre det, men jeg tror du har mye å vinne på å prøve

Sist redigert av Huldr : 10-11-10 kl 00:58.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat