Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 07:42   #46
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

Hun i mottaket burde seriøst gå over på høyfett da hun sannsynligvis lider av sterke svigninger i blodsukkeret, med absolutte bunner i åpningstiden.

For ei sjappe!

Dette lager vi bedre selv!

Måtte le av denne kommentaren. Kanskje du skulle foreslått dette for henne. Mennesker med lavt blodsukker er jo som regel veldig åpen for slike innspill, hehe. Slet selv med lavt blodsukker før, og stakkars den som så på meg da....

Prøvde Spis deg slank for ett par år siden. I den situasjonen jeg var i da, funka det å ha ferdigretter liggende. Smaken var derimot noe jeg ikke satte veldig pris på. Syntes mye var triste greier. Middagene smakte veldig likt, og f.eks. cappuchinoene smakte utrolig kunstig. Mulig de har utviklet produktene sine siden da. Dyrt var det også. Men at det kan ha en misjon for noen for en periode kan jeg skjønne. Problemet kan kanskje være når man skal begynne å lage mat selv igjen, hvis man ikke har skjønt prinsippene fordi man har kjøpt ferdig mat.

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat