Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Brødmiksen fra spisdegslank synes jeg faktisk er bedre enn ferdigbrødet... ferdigbrødet oppleves som tungt og "vått"... litt ekkelt faktisk *ler*. Heldigivs har jeg fryseren full av egenproduserte tynne TØRRE skiver som er perfekt i brødristeren før pålegget kommer på.
Anbefaler brødrister på ferdigbrødet - smaker bedre!
Du som har vært mye ute og spist - har du drukket bare vann til? Drikker du nok vann til daglig. Mens på gang? Du har nok IKKE gått opp i fett, det er nok enten vann eller muskler om du trener mye styrke 
Drikker bare vann ja.. i begynnelsen drakk jeg masse fun light og pepsi max.. men fant ut at det var det som ga meg hodepine.. så ja.. går i vann.. tror jeg får i meg hvertfall 2 liter vann om dagen..
mulig jeg har fått i meg for mye salt og at det er der problemet ligger, føler meg litt oppblåst/pløsete.. men men.. det går vel neddover igjen snart 
Skal til køben på konsert i helga og det blir en del alkohol siden vi skal ta båten både til og fra i tillegg til konserten der nede.. så dette kan bli spennende å se hvordan går..
Sist jeg drakk så ble jeg overhode ikke fyllesjuk dagen etterpå.. MEN når jeg fikk i meg en del kyllingvinger på kvelden blei jeg plutselig superdårlig :P merkelig.. aldri opplevd å bli fyllesjuk såååå lenge etterpå.
Hva spiser dere dagen etter fylla? noe som er bedre en andre ting?