Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?
Takker for godt innlegg!
Du har nok rett i en del av det du sier, men for meg er det nok også et ønske om å innføre mer (riktige) grønnsaker i kostholdet, samt å lage fastere rammer rundt det.
Og noe lettere tilgang til mat, feks ved salat til lunch.
Skal sette meg ned å jobbe litt med faste dagsmenyer og regne litt energiprosent og kcalorier.
Ketogen kost blir det uansett.
Har ikke vært i nærheten av en karbosprekk siden jeg startet og kan ikke tenke meg noe som kunne vippe meg av pinnen.
Jeg er helt sikker på at det er industriens raffinerte produkter og sukker som har drevet meg dit jeg er i dag.
Møkkamat som avler overspising.
Drittsekkene burde straffeforfulges for villedende markedsføring.
Ledelsen i Tine burde vært stillt for riksrett!
Blir ikke mindre provoserende av å se Kari Jaqueson sitte på tv å mene fedme skyldes latskap, med Tommy Nisse Steine som karaktervitne.
Selv satt jeg 1700 km på sykkelsetet i vinter, helt ned i -22C, mellom 1 des og 1 mai, i tillegg til skiturer og crosstrainer.
Spiste "kjernesunn" mat, med tidvise sprekker og gikk ned totalt 4 kg!
Så dro jeg på meg et skikkelig overtråkk i mai, blei stillesittende og straffet med 10 kg på 10 uker og har aldri vært så tung noensinne, og jeg mener selv jeg ikke overspiste voldsomt.
Latskap?
Men jeg må prøve noe annet.
Kall meg gjerne utålmodig, men jeg er bare så dritt lei av denne vekten at jeg snart spyr.
Og det ironiske er at selv om man snart hater mat og ønsker seg ned i vekt så skriker hodet etter mat, selv om magen ofte er mett.
Men jeg gir meg ikke...
Sist redigert av Jarrasann : 10-11-10 kl 16:26.
|