Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 20:41   #15
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Alle disse søtningsmidlene

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Det er den Stevian jeg har kjøpt også.

Hehehe, så du likte ikke Stevia altså Eller kanskje du brukte for mye, den kan jo være litt vanskelig å dosere

Det er jo selvfølgelig en tilvenning når det gjelder smak og bruk, og jeg husker det satt langt inne å bruke diverse kunstige søtningsmidler til te/kaffe og lignende, for jeg syntes det smakte høgg. Ble jo vant til det også etterhvert, helt til jeg prøvde å bruke splenda i vafler eller no', fyttigrisen det var fælt det. Gikk rett i søpla og etter å ha lest om Splenda, gikk den også i søpla - den gikk i restavfall men burde gått i spesialavfall

Et lite tips til bruk av stevia/sukrin: Ta og kjør sukrin sammen med litt stevia med f.eks en stavmixer eller en kaffekvern. Da får du sukrinmelis som er søtere og ikke så "kald" og det blir lettere å dosere. Det kan jo være en måte og venne seg til stevia også, ihvertfall om du liker sukrin.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat