Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her. På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien I julegaver gir jeg/vi: +Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..) +Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?! +Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut) +Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt) +Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M +Bror 3(10år): ANER IKKE!!! +Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?) +Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill +Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill +Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær +Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer Svigermor: Gavekort+toffefe-kort Svigermor sin mann: ?????? (Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi Jente 20år+samboer:vinflaske) Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker) søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre) Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe Besteforeldrene hennes får: After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også) Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...)
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien I julegaver gir jeg/vi: +Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..) +Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?! +Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut) +Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt) +Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M +Bror 3(10år): ANER IKKE!!! +Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?) +Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill +Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill +Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær +Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer Svigermor: Gavekort+toffefe-kort Svigermor sin mann: ?????? (Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi Jente 20år+samboer:vinflaske) Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker) søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre) Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe Besteforeldrene hennes får: After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også) Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...)
Du er jo kjempeflink å planlegge med tanke på alle du/dere skal kjøpe til!! Jeg ønsker meg ny mobil, den gamle funker ikke lenger, og så ønsker jeg meg ny treningsjakke og treningsbukse (gavekort på sportsbutikk).