Så kjekk tråd Jeg ønsker meg: * Ny stavmikser, da min gamle plutselig for opp i røyk her om dagen! * liten drill til litt handywork her hjemme(er enslig) * Fryseboks * Flere bøker fra kjernesunn familie serien(har de 3 første nå) * Hjelp til å bli ferdig med oppussing(ikke mye handywoman her nei ) * Hushjelp i noen måneder * sikkert masse annet og Mye eg ikke har råd til Skal gi: Mamma: meg og søs spleise på boremaskin/drill Mormor: Ullundertøy Mini på 8 år: DVD spiller til bilen Søs og samboer vet jeg ikke enda.. Tantebarna mine på 2 år og den andre som i jula blir 2,5 mnd får noe flott fra London Svigerforeldrene til søs: Spekemat og vin i kurv (bare fordi vi skal feire jul sammen) Pappa og kona hans får noe flott fra London tenker jeg Brødrene mine får bøker eller klær. Regner ikke med så mange flere gaver i år, da vi i vennegjengen har bestemt oss for å holde oss til bursdagsgaver, siden vi allerede får en del i jula. Ellers så ønsker jeg meg bedre helse og forhåpentligvis en avklaring på hva som feiler meg, da alt kommer tilbake negativt hos leger