Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 10:15   #25
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg aner ikke hvordan det blir på julaften i år, jeg vet faktisk ikke om vi skal være hjemme eller om vi skal bort for første gang.

Er vi hjemme blir det kalkun med canadisk tilbehør. Og jeg har nå aldri noensinne spist mere enn maks 1 potet til julemiddagen, poteter er kjedelig mat. Det er kalkun, molded sallads( stivet med sitrongelè= kan lages sukkerfritt), fløtesaus( kan sikkert lages med glutenmel) osv som er godt!
Men jeg er 100% sikker på at julaften blir det ingen kraftige restriksjoner, fordi jeg vil ikke. Bare jeg holder meg unna mel går det bra, mel gir meg magevondt,gjør meg oppblåst og gir meg masse vann i fingrene. Jeg er temmelig sikker på at jeg kommer til å spise lefse på julaften med masse smør på

Jeg kommer nok til å lage div. lavkarboknask og ha i fryseren til vi blir invitert bort, så slipper jeg å spise kjedelig julekaker Jeg er ikke fan av vanlige julekaker, her i huset har det gått i skikkelige chocolate chip cookies og fruktkaker. Og krumkaker da, som spises sammen med masse multekrem. Multrekem kan lages sukkerfritt, bruker sukrin i, så kan ungene smake.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat