Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 10:24   #2
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg ønsker meg "helsekuponger" for de med lav inntekt

Det er da ikke sånn at om du ikke studerer så får du bare lavtlønnede jobber..? Man kan jo stige i "gradene" på jobb og man kan jo gjøre ting uten å ha all verdens utdannelse.. Og man kan også ta skole som voksen.. Men ja.. det skulle vært slik som studentene får, de får jo rabatter alle veier, sånn skulle lavtlønnede også fått syns jeg..

Jeg er bare 26, og jeg gjorde som deg.. Flytta hjemmefra som 18åring og begynte å jobbe.. Jeg er i et "lavlønnet" yrke, men jeg tjener ikke så ille likevel totalt, men jeg jobber mye mer enn 100% ..

Ikke kan jeg skjønne at en fulltidsjobb gir deg 190 000 før skatt? I butikk som jeg jobber i vil det som fulltid gi med min lønn/alder 235 000 i året..da 150 timer i mnd.. Og det er en butikk som man ikke har noe særlig høy lønn i... Kanskje du burde bytte jobb? 190 000 må da tilsi en timelønn på under 130 kr timen og det syns ikke jeg du skal være fornøyd med i alle fall, ettersom du sikkert er på min alder eller eldre....? Har du ikke steget noe i lønn etter hvor lenge du har jobbet der heller?

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat