Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 14:13   #18
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Alle disse søtningsmidlene

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har så langt funnet en veldig ren Stevia (hvit) (den er heller ikke utvunnet vha av ammoniakk) og som jeg ikke synes gir noen bismak. Den får du tak i på http://www.friendlyshop.nu/ i Sverige og de er veldig raske med å sende ut varene.

Denne bruker jeg også, og er veldig fornøyd med det. Stort sett er det kun i tekoppen eller eggemelka jeg vil ha litt søtt, så det er bare der det trenger å fungere bra, for meg. Til en stor tekopp tar jeg bare såvidt litt stevia ytterst på teskjeen og rører inn. Har også prøvd NuStevia fra iHerb, den synes jeg også smaker helt ok.

Sukrin tåler jeg ikke så godt, blir dårlig av det. Da fungerer splenda bedre, men, igjen, jeg har jo ytterst begrenset behov for å ta det i bruk all den tid jeg ikke baker masse søte ting.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat