Sv: Litt oppgitt nå...
Hei!
Jeg går ikke direkte på lavkalori, men mer lavkalori enn ketolyse.. ta en kikk på south beach. Dette er fortsatt lavkarbo, men det er fokus på magrere kjøtt (karbonade deig, mager bacon og skinke etc), magre meieriprodukter (kesam, Cottage cheese osv) Og i tillegg da kan man legge til litt bønner, kikerter, som jeg har fått dilla på selv. Og de rette karbohydratene etterhvert når man føler for det, jeg har ikke kommet helt dit enda.
Står endel under south beach delen av forumet her. Jeg har funnet ut at fettmetoden ikke funker for meg, og at det er lettere for meg og sprekke med denne metoden, den passer rett og slett ikke inn i min livsstil. Så om jeg da sprekker føler jeg at jeg bare er en tikkende fettbombe som eksploderer inn i masse ekstra kilo! Veldig dramatisk denne morgenen.. 
Ser vi ligger omtrent likt når det gjelder høyde og vekt foresten, så vi har vel samme vei og gå.. Har hatt en laaang frustrasjonsperiode jeg også, men i dag fikk jeg endelig et gledelig møte med vekten! Ikke gi deg!! Masse lykke til, håper du finner en vei som passer deg. 
|