Sv: Litt oppgitt nå...
Opprinnelig lagt inn av Nero, her.
Kort fortalt; 10 uker i ketose, en helgesprekk (etter 9 uker) - 3.8 kilo ned.
Ble så sur når jeg veide meg i dag. Jeg har fulgt kuren veldig bra, pøst på med tålmodighet og tenkt at selvom det går sakte, så går det nedover....
Jeg lurer ofte på om dette ikke er noe for meg? Har egentlig lyst til å ta er par uker på lavkalori.........vil det sette litt fart på nedgangen?
Vet at det er vanskeligere (lettere å sprekke, ja), men hvis jeg hadde slanket meg på "gamlemåten" i 10 uker, hadde jeg garantert gått ned mere enn jeg har gjort med ketolyse.
Er 165 cm høy. Startvekt 78.9 kilo. Veier i dag 75.1 kilo. Har altså mer å ta av.
Noen som har prøvd en periode med lavkalori etter en lang periode med lavkarbo?
Oppgitt i dag, også på en fredag dah...............
Jeg tror det kan være lurt å gå på lavkarbo og telle kalorier i tilegg.Jeg begynte med ketolysekuren ,men tok ikke av.Må si at jeg skal ned ca 8 kg.Når jeg gikk over til å telle kalorier løsnet det litt.Akkurat nå prøver jeg psmf kuren og har gått ned 1 kilo på 4 dager.Det er en lavkarbo,lavfett,høyprotein kur.Den er hard, men funker.Skal gå på den i 10 dager.Tror at når det er lite en skal ned,blir det vannskeligere å ta av på ketolysekuren.Ingers Rugbrød gikk jeg ned 40 kilo på for 6 år siden,så det annbefales også hvis en vil gå på lavkalorikur.Det er et mettende brød og ca 1500 kalorier pr dag.
|