Sv: Jeg ønsker meg "helsekuponger" for de med lav inntekt
Jeg er nullskatteyter plutselig, så jeg tør nesten ikke si et kvekk om hva skatten skal brukes til...
Men jeg synes ikke skatten skal brukes til å få folk til å bruke luksusting som treningssentre, jeg anser slike ting for luksus. Alle som er i form til å trene kan fint trene uten store kostnader. Ja, for oss er joggesko dyre, helt klart, men da kan jeg i det minste gå og og gå eller jogge er nærmest gratis trening( jeg kjøper billige joggesko til rund4-500kr og bruker de i 2 år i allefall) og kan bedrives hver dag.
Ja, det hadde vært herlig om jeg med min ME ble tilbudt å svømme i basseng, men det tilbudet er der ikke jeg jeg sliter meg mere ut på å ta bussen dit enn jeg får igjen av treningen.. ( det finnes ikke noe slik tilbud her, man må leie basseng selv..)
Jeg er dog veldig, veldig glad for dere som betaler skatt, for vi får de igjen som hjelpestønad og grunnstønad til minstejenta som er fysisk og psykisk utviklinghemmed. Uten de pengene hadde vi helt klart gått konkurs Så stor takk til dere som betaler skatt med glede Jeg er uføretrygda, så jeg føler meg nesten som en snik som ikke betaler skatt engang( i fjor var dog første nullskatteåret), det var rett og slett forferdelig å lese at alt jeg hadde betalt i skatt ble sendt tilbake til meg og mere til.
|