Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-10, 18:17   #18
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg ønsker meg "helsekuponger" for de med lav inntekt

ja 190 000 etter skatt blir noe helt annet, hehe begynte å lure.. Nå vet jeg jo ikke hva du jobber med heller så.. Men jeg vil uansett tro man kan bytte jobb og tjene mer enn 190 000 i året netto.. Feks ved franchise av butikker, butikksjefer etc tjener jo ofte mer.. Men jeg vet jo ikke om du er i servicebransjen så klart.. Man kan jo også prøve å søke på jobber der dem krever litt utdannelse og kanskje er du heldig så får du jobben likevel..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre selv. Har ikke gjort ferdig siste året på vgs og er 26 år og kan ikke si det frister å gå noe mer skole for å få bedre utdannelse og bedre jobb.. Men kan hende jeg må det til slutt om jeg oppdager jeg ikke har råd til det jeg trenger eller vil ha.. For tiden har jeg 2 jobber og tjener ganske greit, men så har jeg jo nesten aldri fri heller... Og ingen barn å forsørge så det går rundt.. Men det finnes i alle fall bedre betalte jobber enn 190 000 netto UTEN noe utdannelse, det vet jeg, for jeg kjenner flere som tjener over 300 000 brutto uten noe relevant utdannelse...

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat