Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 02:28   #3
Hillemoi
Juniormedlem

Hillemoi sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 39
Hillemoi er på en erverdig vei

Sv: Blir syk av fett!

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Uff, det høres ikke ut som du har det så bra. Jeg tror du trenger å få en utredning av noe slag. Du sier du må ligge endel, men er det en spesiell grunn til dette? ME eller lignende (du trenger selvsagt ikke svare på det, men bare lurer på om du faktisk vet hvorfor det er sånn)
Tror som sagt det er best for deg å få ordentlig hjelp fra fagfolk som kan tilpasse kostholdsrådene til akkurat deg og din situasjon. Dette forumet er fantastisk på det meste, men i noen tilfeller er det best med hjelp utenfor cyberspace også. Det står at du bor på østlandet, og hvis du er i nærheten av Oslo, finnes det jo Balderklinikken med Anna Kathrine Ljøgodt f.eks. og sikkert mange andre også som jeg bare ikke kommer på i farten/vet om. Lykke til! Og hold oss gjerne oppdatert på hva som skjer! Tilslutt en liten

Hei
Tusen takk for hyggelig svar!!
Jeg har en sykdom som "angriper" noen organer og bløtvev(veldig enkelt forklart ),men etter en del operasjoner osv er det lite å gjøre,for her er det mangel på kunnskap.Så har jeg i tillegg fått "diagnosene" fibromyalgi og noe de antar er ME,(jeg tror dette henger sammen med det førstnevnte og stresset i sammenheng med dette) Jeg var på Balderklinikken for mange år siden,da de trodde alt dette var candida,da jeg gikk på diett,men utviklet anorektiske tendenser og valgte derfor å slutte og spise "normalt",deretter Fedon Jeg tror jeg prøver dette litt til,men kutter ut alt fettet,og deretter går tilbake til Fedon kost igjen! Jeg skal uansette holde meg til lakarbo,lite gjær og sukker osv!
Og hva gjelder forumet,syns jeg det er fantastisk,med masse flotte mennesker og oppskrifter
Tusen takk igjen for svar!
en stor til deg