Sv: Mensblødninger
Hjelp.... jeg fikk nesten noia før i dag, da jeg oppdaget at jeg har blødninger en uke før jeg skal ha mensen.. Nå har jeg lest hele denne tråden, og krysser fingrene for at det er ketosen som gjør det, og at ikke ketosen har føkka opp p-pillene mine....
Grunnen til at jeg fikk noia da, er at dette skjedde i fjor også (da levde jeg høykarbo), helt plutselig fikk jeg bøldninger utenom mensuka, og det gjør jeg ALDRI, for p-pillene gjør at jeg er på dagen/timen nøyaktig på syklusen. Jeg var gravid! ,men det "gikk over" av seg selv etter litt over en uke. Og nå er det altså sånn igjen. Har vært i ketose i 4 uker nå. Mensen sist kom også en dag tidligere enn vanlig, så det er derfor jeg håper at det er ketosen som kan til dette irriterende opplegget med blødninger når jeg ikke skal ha det..
Har bruk Yasmin p-piller i 2,5 år nå, etter at jeg hadde gått 7-8 måneder uten noe som helst. Pillene funker bra, tar bort noe av smertene.
Uff, det blr langt, dette... Jeg bare håper og håper at det er kroppen som justerer og renser opp litt, og at det går seg til snart. Jeg hater å ha mensen. i allefall når jeg IKKE skal ha den.
|