Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 23:18   #13
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Er det noen som vil hjelpe meg?

Ketose er du i uansett om du går under 100 gram karbohydrater om dagen, men det er sjelden målbart før du kommer godt under 50 gram. Noen kan gå på null uten å få utslag, men det betyr ikke at de ikke er i ketose. Ketose kan du bare glemme, etter min mening (og mange andres). Du er såpass nær idealvekta, at du aldri vil få noe "ras", simpelthen fordi du ikke har så mye fett som kan rase av.
Sannsynligvis er Fedon ditt beste valg, det er mye mer "lovlig" å spise karbohydrater der, en på strikt LCHF. Glem det der med to ukers hardkjør, det har ingenting for seg. For å starte et skikkelig "fettbål", trengs det gjerne 3 uker med strikt LCHF, med store mengder fett.
Nyt heller Fedon, kjøp Udo`s Choice for å gi kroppen et Kick start på fettforbreningen og god helse i tillegg. Det er ikke sånn at Lav karbo alltid gir vektnedgang. Det er mye, mye mer som spiller inn enn lite karbo og mye fett. Hormoner, gener, psyken, sosioøkonomi, sykdom, osv osv. Men lav karbo er ofte det beste hjelpemiddelet man har, og så får man finne ut etterhvert hvilken type lavkarbo du kan leve med RESTEN AV LIVET?
Det optimale er ikke alltid det samme som det du orker/vil/ønsker resten av livet.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat