Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 12:16   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?

Såklart det går an å være sammen for alltid Vet om mange som har vært gift i både 30 og 50 år.

Mye av hemmeligheten er kanskje at man passer på at begge får sagt sitt, snakker om ting( noen sier forholdet tok slutt pga dårlig sex, hø, da har man helt klart ikke snakket godt nok sammen), kan man ikke snakke om alt og være helt åpne for hverandre om alt, så tror jeg ting kan gå skeis.

Jeg giftet meg 21 år gammel, vi har vært gift i 8 1/2 år nå og det kommer mange flere år sammen. Vi har det supert sammen og vi snakker sammen om alt og går ikke videre med en sak før vi er enige. Har en i et forhold det vondt, så ødelegger det for begge, husk det!

Vi har mange felles interesser og det hjelper nok, hadde ikke vært like greit om interessene var totalt forskjellig og vi ikke ville jenke oss og prøve å interessere oss for noe av det samme.

Jeg har funnet min sjelefrend

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat