Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 12:17   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?

Ikke godt å si. Jeg trodde også da eksen og jeg ble sammen som 16-åringer og var sammen i mange år at vi skulle være sammen for resten av livet. Men sånn skulle det ikke bli, av forskjellige grunner skilte vi lag etter 18 år. Da hadde jeg alt følt en stund på "hva i all verden skal vi gjøre når ungene blir store og flytter ut, vi har jo ingenting til felles lenger".

Nå har jeg en annen (han også), Lille Gubben og vi storkoser oss i lag! På en helt annen måte enn eksen og jeg gjorde. Vi har mye mer til felles og er mye likere enn eksen og jeg var. Dette forholdet føles helt annerledes, har sikkert mye med alderen å gjøre også, og det kjennes bare trygt og godt og jeg er ikke i tvil om at vi skal bli gamle sammen. "Minst hoinner år!" som Lille Gubben sa en gang.

Men nyt tiden sammen med din elskede og ikke tenk på at det kan bli slutt i morra eller om 3 år eller om 30 år, sånt har man ingen garanti for! Ta godt vare på hverandre, sett pris på de små tingene i hverdagen og vis respekt for hverandre, da kommer man langt tror jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat