Sv: What to do??
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
JUten å ville starte en kjønnskrig her, ville dere ikke vært indignert hvis det var en dame som skrev inn og fortalte at hun og mannen hadde vært på lavkarbo i tre uker. Hennes mann hadde mistet alt søtsuget, men hun strevde fortsatt med sug. Og tror dere ikke han kom hjem og hadde kjøpt McDonaldsmat til guttungen!
Jeg kan tenke meg at det hadde kommet en del krasse tilbakemeldinger om hvor hensynsløs han var. Tok ikke hensyn til sin kones plager.
*hehe* Maccernmat er søppel og jeg spiser det rett og slett ikke. Kan ikke huske sist jeg var på maccern eller et annet slikt sted faktisk.
Dessuten er hva jeg spiser mitt ansvar og jeg legger meg ikke bort i hva Lille Gubben spiser. Ofte mumser han ting som kan friste meg, men jeg synes ikke jeg har grunn til å bli sur av den grunn, det er jeg som velger hva jeg vil spise og jeg kan ikke legge føringer på hans mat av den grunn. Mener jeg.
Men jeg skjønner hva du mener, det går an å ta hensyn, man trenger ikke sitte og kjøre i seg posevis med smågodt foran en som er på slanker'n. Men det var jo heller ikke det trådstarter her gjorde.
|