Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 20:24   #6
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Blodtrykksfall..

Blodtrykksfall er fælt, også for de rundt, føler med deg.
Min multi-intolerante sambo har hatt det enkelte ganger, men helt klart i forbindelse med inntak av fy-fy gjær og hvete.

Men, og jeg har helt klart sett for mye doktor-drama på tv, jeg trodde 40 g paranøtter ga dagsdose selen og at for mye ikke er bra?

Noen med ordentlig medisin bakgrunn vil kanskje kunne si om selen da blir tatt opp i stedet for jern og er grunn til problemene?

Hvor mye jernholdig mat spiser du egentlig? spinat, brokkoli og den slags... Og ja, jeg burde spise jern selv så den står liksom først på min liste. Jeg hører nemlig blodet suse i høyre øre, sterkere ettersom hvor lavt jeg ligger på jern.

Kanskje du får for lite salt? slik at kroppen ikke klarer å holde riktig på vannet... Da vi gikk over til strikt lavkarbo fikk lavkarbo saltmangel omtrent. Han sluttet samtidig å snuse, som jo er 70 % koksalt eller no... Prøv med noen korn på tungen, er det fælt så spytt ut

Og ring for all del lege på mandag, og bli sjekket overalt. Dette er bare ment som en påminnelse om at det kan være enkle løsninger som også kan være riktige.

Du kan også rett og slett være for godt trent og avslappet?.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat