Hva skjer? jeg er sulten....
Hele tiden mens jeg har vært på Ketolysekuren har jeg ikke hatt en dags sult, tvert imot har jeg måtte tvinge megselv til og spise slik at jeg skulle få i meg nok fett og proteiner. Jeg har holdt samme kosthold i disse 2 mndr jeg har vært på kuren, men for 2 dager siden gikk jeg plutselig opp 1,5 kg bare på noen timer, og har begyndt å føle sult gjennom hele dagen. Så idag har jeg spist mindre men flere måltider for å se om det kunne ta vekk sultfølesen, men neida 1 time eller 2 etter jeg har spist er jeg like sulten igjen. Ikke har jeg gått ned de 1,5 kg heller, de sitter. Jeg trener og følger dietten, så hva skjer egentlig? Noen som har opplevd dette før?
Nå er kl 23.15 og jeg er såååå sulten. Når jeg våkner om morgenen til og med, så er jeg helt hol, må bare løpe opp på kjøkkenet å få i meg noe. Skjønner ingenting jeg nå. Jeg har testet stixen og er fremdeles i Ketose (sjekket 2 ganger idag) og den er på nest mørkeste. Jeg drikker mye vann og. Det verste er at jeg har fått sååå lyst på alt annet enn det jeg har lov og spise, det har plaget meg virkelig de 2 siste dagene, idag har vært verst. Hva i all verden er det som skjer?
Til nå har jeg brukt Sukrin i te eller annen drikke som jeg har laget, men ble tom for noen dager siden, har ikke fått kjøpt meg ny, så jeg brukte Splenda istedet. Kan det ha vært årsaken? Ikke sikkert dere vet svaret, men hvis noen har hatt samme erfaring eller vet hva som skjer her, kom gjerne med innspill. Jeg må gå å koke meg noen egg, før jeg dør av sult