Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 10:43   #8
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ingen forandring utover vekt

De helt ville forandringene har vel ikke jeg heller opplevd, men såpass mye at det stopper meg fra å gå tilbake til høykarbo. Jeg er ikke i ketose da, men moderat lavkarbo, litt selvkomponert kan man si.

Jeg er mett myyyye lengre enn før, før spiste jeg frokost kl. 7 og var dødssulten kl. 10! Nå kan jeg gå og sulle til kl. 13 før sulten melder seg noe særlig. Det store overskuddet lot vente på seg, men nå etter et halvår, begynner det å komme kjenner jeg. Og det kjennes deilig ut!

Og det hjelper veldig på ledd- og muskelsmertene mine og det er jeg storfornøyd med!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat