Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?
Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.
Jeg tror man skal leve idag hver dag. Jeg tror på det å hele tiden forvente det beste av seg selv og alle rundt seg, og hele tiden løse opp i konflikter med en gang. Om vi kommer til å være sammen for alltid? Jeg håper det, men om vårt forhold skulle forandre seg til det negative, så vil jeg jo håpe vi går hvert til vårt... Jeg tror nå uansett at så lenge vi begge gjør alt for hverandres lykke, vil vi alltid elske hverandre 
Dette var godt sagt!
For å være i et sunt forhold må man både gi og ta. Man må respektere den andre for den han/hun er og bli respektert for den man er.
Man må gi tid til at den andre skal få være seg selv, og få tid til det samme selv.
Og kommunikasjon er jo alfa og omega. Man må kunne snakke sammen, om ting som er bra og vel så viktig: ting som kanskje ikke er så veldig bra.
Da vi giftet oss hadde presten et poeng jeg aldri kommer til å glemme ( 10års bryllupsdag juni 2011 ) og det var: ikke dra frem gamle krangler når en ny er i emning.. Et utrolig smart råd spør dere meg!