Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 15:52   #26
Akat
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2010
Akat er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Jeg kjenner den lille skepsisen jeg har mot lavkarbo(YES, jeg er en skeptiker på lavkarboforum - skyt meg, men dere trenger en liten motvekt av og til) ikke akkurat blir mindre av å lese at det er vanlig med numne kroppsdeler og flerfoldige mengder kosttilskudd... Kan det da være en så sunn livsstil??? Burde man ikke ha et slikt kosthold at man ikke må ta kosttilskudd?
Før du kommer med et omkved:

Sitat:

Tablettene skal uansett ikke erstatte det som er i maten. Det er derfor det kalles tilskudd. Om du leser en skikkelig bok om mangelsymptomer, hvor mye som er i hvilken matvare osv. vil du se at det er ikke enkelt å få i seg nok via mat alene.

Jepp, lest det... Tror selv det er viktig å skille mellom TYPE karbohydrater, og holde seg til de komplekse, altså polysakkarider. Gjør man det vil det bli et mindre behov for tilskudd.Står litt om det her. Kan ihvertfall for min egen del si at jeg holder litt med denne tankegangen - som det står i min kostholdsfilosofi egenkomponert, men ikke gjær og LITE stivelse-altså LITT karbohydrater bør man ha i seg...

Akat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men lite stivelse og gjær Svar med sitat