Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-05, 09:53   #7
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av proteinfan

Ser det var flere som ikke har hørt om et slik tilfelle tidligere. Jeg har en medfødt gastronomisk komplikasjon som gjør at kroppen ikke klarer å fordøye de fleste kjøtttyper. Følgene av det er store magesmerter og svikt i avføringssystemet. Det er grunnen. Etter at jeg som barn måtte legge om kostholdet er jeg et nytt menneske! Jeg kunne nok spist noe fisk, men siden det virker optimalt slik jeg har det nå, har jeg bare utelatt det også.

Var det svar på ditt spørsmål?

Mvh, PF

Jepp! Takk for godt svar

Men siden du er her å skal gå igang med et lavkarbokosthold så antar jeg at det er fordi du kansje veier litt mer enn du vil, eller har endel mindre muskelmasse en det du ønsker. Og da tenker jeg at kansje det vil være lurt å revurdere dette med fisken? Og eventuellt kalkun/fugl?

Lise her inne har samme problem som deg, hun tåler kun fisk og kalkun - litt lam. Hun tåler ikke kylling.

Håper du vil dele de vegetar-lavkarbo oppskriftene du lager!