Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-10, 21:24   #98
Seba-stina
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 205
Seba-stina er på en erverdig vei

Sv: MINUS 10 kg innen jul, hvem er med?

Opprinnelig lagt inn av d0ro, her.

Øk fettinntaket - minsk karboinntaket -
og du? Jeg åt en HEL 200 grams melkesjokolade HVER ENESTE dag (var ikke tjukk fordet altså) i over ti år - og jeg trodde ADRI at jeg skulle slutte med sjokolade - uansett. MEn på SKIKKELIG lavkarbomat (LCHF) har jeg ikke lenger LYST på sjokkis, noe som er helt utrolig.... så dette med å skeie ut? HVorfor har du i det hele tatt lyst til det? Da må det jo være noe ved kostholdet ditt som skurrer - og som regel er det at du har lyst på noe søtt en STERK indikator på at du ikke har et stabilt blodsukker i løpet av dagen...

Spiser du brødvarer? Eller noe annet som kan påvirke blodsukkeret?
Det er lurt å tenke igjennom dette litt...
Og dersom vekta står stille:
kutt ut alt av brød, pasta, ris, poteter, stivelsesrike grønnsaker (for det meste de som vokser under bakken),& melk... i en periode for å gå ned!

'Lykke til

Når jeg har skeiet ut så er det ikke med brød, ris, poteter, pasta og grønnsaker frau under bakken. Det har jeg slutta helt med å spise. Det er utskeiing med at jeg f.eks. spiser av mannens potetgull osv
Ja, jeg vet jeg spiser for lite fett og for mange karber på de dagene..

Jeg er ikke ute etter å komme i ketose, det funker slett ikke for meg. Da klarer jeg ikke fungere i jobben min. Men når jeg likevel har vært i lavkarbomodus men ikke ketose, så fungerer kroppen min optimalt. Det er derfor jeg er så frustrert når jeg skeier ut. Men nå har jeg klart meg denne uka siden søndag Vet det ikke er så lenge, men likevel er det en start på å komme innpå igjen da!

Jeg satser på -5 innen 1.januar, jeg, rett og slett fordi jeg ser at jeg ikke klarer 7 til jul mtp at det er bare 1mnds tid igjen. Så fort går jeg ikke ned i vekt med dette kostholdet faktisk.

Men takk for gode oppmuntringer, veldig godt å komme innom her og ikke bli halshugd for det om jeg har "driti meg ut" litt..

__________________
DElmål 1 - 7kg til 1.juli 2013.
Delmål 2 - totalt 17kg til 1.januar 2014.
Delmål 3 - totalt 30kg til 1.januar 2015.
Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat