Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 11:28   #11
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Ingen forandring utover vekt

Nei, jeg kjente vel ikke så ekstremt mye forskjell rent helsemessig når jeg gikk fra lavkalori til lavkarbo (presiserer at jeg ikke spiser ketogent fordi jeg ikke liker følelsen av å være i ketose). Kjente en bedre sultregulering og fære blodsukkersvingninger. Derimot har jeg kjent en veldig stor forskjell når jeg gikk fra lavkarbo til høykarbo for ca 5 måneder siden (falt helt ut av det etter fødselen og har hatt karbobonanza siden da) i form av dårlig mage (vekselvis forstoppelse og diare, magesmerter, oppblåsthet), hodepine, generell slapphet og trøtthet, kraftige blodsukkersvingninger og ikke minst en kropp som skrek mer og mer etter karbohydrater og mer mat. Så min teori er at det nok var en del endringer da jeg la om til lavkarbo for noen år siden men at endringene kom snikende og ikke var så lett å legge merke til. Nå har jeg funnet tilbake til lavkarbokostholdet igjen, men jeg er bare på min tredje dag så det er nok litt for tidlig å kjenne endringene enda (dog merker jeg et mer stabilt blodsukker).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat